Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

A "Film Forog Tovább": Regényháború II.Felvonás

2009.12.15. 16:06 | Azraelrabbit | Szólj hozzá!

Már lassan egy hónapja csupán a kezem jár és nem a szám.De ezen a jó szokásomon nem is óhajtok változtatni.Szemét vagyok tudom,tudom.Pedig az ellenség osztán nem mondhatja hogy nem próbál meg mindenféle pszichikai és más eszközzel "jobb belátásra téríteni".Pamela jön,lát és kiveri a biztosítékot odaát.De hát Istenem,akinek nem tetszik vagy túlontúl érzékenyen érinti annak most sem kötelező olvasni.A GDL-blokk nagyrabecsült tagjai csakis saját felelősségükre barangolnak virtuálisan arrafelé.Hogy olvassák vagy nem az engem hidegen hagy.A fejük tetejére is állhatnak ezután.Nem kötelezzük őket sem a mindennapos követésre se nem arra hogy inkább hagyják ki az életükből.Sza-rock rá....Pokolgép után szabadon.

Hogy miért van kuss részemről?Mert már a világon mindent elmondtam,fölösleges mint a papagáj ismételnem magam.A fő-fő ellenségeim már kívülről betéve tudják hogy mi róluk a magasztos véleményem meg hogy miket tudok és hogy már kész nekik az igazság mert a két főkolompos lebukott.Elmúlt két nyaramon felváltva boldogított a két legnagyobb rosszakaróm,kiderült hogy egyik sem a két szép szememért vagy hogy mert szánnak-bánnak mindent.Túrósfaszt!Csak megvezetni akarnak meg szarbakeverni ezek után ne várják hogy megadjam nekik a nálam felsőbbrendűeknek kijáró tiszteletet.És még én vagyok a gerinctelen!Sose csináltam titkot a véleményemből és arról hogy gondolom a dolgok menetét a házuk táján.Minden világos.Kívülről betéve tudják ők is hogy mit gondolok de még azt is hozzágondolják amit én nem.Még Leonard ugatta tavaly nyáron hogy azt mindig is tisztelte bennem hogy szemtőlszembe utáltam.Miről beszélünk elvtársak?Innentől fogva mosom kezeim mint Ponczius Pilátus és tovább tolom Pamela szekerét.Lehet botránkozni,hűmegházni én most kötsög leszek,legalább annyira beleszarok a lelkivilágukba mint ők annak idején az enyémbe.Jólesik ugye?Sza-rock rá...mégegyszer.

Hogy mi volt a tisztes másodállásom 2005-ben vagy mi nem az meg tudtommal nem Leonardra és élete nagy szerelmére tartozik.Akkoriban hálistennek azt se tudtam hogy hátukon hordja őket a föld.Ki nem szarja le hogy ki miből élt 4 évvel ezelőtt?Lassan 2010 van emberek ébresztő!Abból már se én se ti nem eszünk hogy fél évtizeddel ezelőtt papíron fotómodell,gyakorlatilag filmstatiszta voltam.Ennyi erővel Wensyt is kikezdhetik csakhogy nekik az én vérem kell.Plusz még irodában dolgoztam meg szórólapoztam.No meg az érettségi.Ergo akkor sem a közveszélyes munkakerülést űztem.Tudtommal nem Gömböséknek kell adóbevallást készítenem hanem az APEH-VPOP-nak.Az SZJA-mat meg TB-met úgyis levonták miről beszélünk.Tehát nem tartozom nekik a világon semmivel.Teljesen fölöslegesen baszakodnak.Tudom Leókának bassza ez a csőrét.De engem aztán nem érdekel,álljon a feje tetejére is.Tudtommal nem vagyok Gömbös Dávid Balázs tulajdona.Ne velem játsszon Izaurát és Leonsziót.Sza-rock rá harmadíziglen...túl van tárgyalva.Pont.

Mégegyszer elmondtam mindent amit korábban is tettem.Remélem hogy utoljára.Hogy egy kicsit 2006-osan fogalmazzak(akkor jött Leonard be a képbe):CSŐVÁZ!!

Címkék: regény adóbevallás pamela bazdmeg ellenség leó izaura

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr971600056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása