Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

Tanévnyitó és ellopott szilveszter

2009.09.01. 19:43 | Azraelrabbit | Szólj hozzá!

Kedveseim!Újra szeptember,ősz és vele együtt új tanév,új munkarend,új szopások,új tervek kinek mi.Én sose szerettem szeptember elsejére ébredni.Miértis?

Ad1:Vége az imádott nyárnak,jön a fos idő amikor is nincs az hogy:"ódeszépensütanaphaddmenjünkkiaszigetreumbratalizni" hanem ezt az időszakot most már abszolút a tanulásnak és a munkának lehet szentelni,mindenki elfoglalt,egyebet nem lehet mint tanulni meg melózni rohadásig no meg hétvégenként iszogatni a haverokkal valami füstös kocsmában és számolni a hónapokat mikor jön a következő tavasz...hol van az még szent Isten?

Ad2:Mindig ilyenkor vakerálódtam vissza otthonról Pestre iskolakezdés címén ellenségeim  nem nagy örömére....annyi élvezet volt csak hogy a barátaim aznap máris elkezdtek a csodámra járni hogy jé,mégiscsak visszaevett a fene ide,pedig tegnap még odahaza lógattam a lábam Erdélyben a szekér tetején....chh....és most megint itt szívok ezerrel és küzdök a túlélésemér',előlről indul a mókuskerék.....

A "hazakarockmennibrühühüüüolyanszarittnekem"-hiszti szintén előlről kezdődött amit most felnőtt nőként nyilván megtanultam kezelni.

Annál is inkább mert ez a szeptember elseje olyan más volt mint a többi....párom karjaiban kakaskukorékolásra ébredni olyan helyen ami Erdély Hazára,azonbelül a Tábor-Negyedre emlékeztet...utána a megyeri HÉV-felé menet látni ahogy jönnek ki az évnyitóról meg az első napjukról a kistinédzserek...........ezzel kapcsolatban viszont noha nem szép más tollával ékeskedni,Hoze kollega véleményét osztom:

"Reggelente megjelennek a buszokon az iskolások. Tinik. A new generation, amitől kifejezetten undorodom. Undorító ez az új generáció, a belem kihányom tőle. Én nem tudom mi lesz Magyarországgal a közeljövőben, ha ezek felnőnek, totális lesz a káosz. Erkölcstelen és lélektelen már ez a generáció legjava. Reggeli túrám során a 7-es buszon is hallgatni lehetett, egy rakás ilyen new generation arról beszélt fennhangon a buszon, "ki hogy drogozta szét magát nyáron", és "ki kivel baszott", "ki mennyit ivott", és "ki milyen fesztiválon volt". És különnben "ki hogy fog bebaszni az évnyitón titokban", és "ki fog kit leszopni a wcben". Jó fennhangon persze, hadd hallja mindenki. Vessenek hát meg, de az én időmben ilyen nem volt... Én sem vagyok egy szent, és értékelem én a tréfát, de... Akkor létezett egy erkölcs még, nem ez az elszabadult vad-liberalizmus. Tönkre tett életek, tönkre tett álmok, amik nem is léteztek sosem. Elvált szülők, akik nem törődtek a gyerekükkel, 14 évesek, akik szét drogozzák a fejük, és megdugatják maguk titokban, egy egész hazudozós, önámítós világra építve önmaguk önképét... Mi lesz ezekből? Fogom a fejem a buszon... És igen, én a "magyar Manson", akinek elvileg lélekben pontosan ezen a szinten kéne állnom, és jót röhögnöm rajta, de én nem... Én nem ilyen vagyok... Akik ismernek, pontosan tudják. Én ezen csak megdöbbenek, és szomorú leszek... Mert én nem akarok egy ilyen világban élni majd, ahol ezek irányítanak, ha felnőnek egyszer... 
 
Induljon a tanév, egy rakás üresfejűvel, akikből a társadalom szemete lesz, dugóban kurvaanyázó, semmit mondó, elvek és ideológia nélküli beépült kis mátrix porszemek. A legrosszabb fajtából..."

És még mi voltunk a rossz gyerekek?Nekem ott voltak az álmaim és a kész túlélési tervem...meg az elveim és az akkori értékrendem, amelyeket nem kellett kikötni a bolt elé mert jókutyaként megvártak engem....évről-évre minden véletlen és szándékos utamon....

De még most is egyetértek Hoze-val arról hogy ez valóban felér szilveszterrel....és inkább szerintem a halottak napjával is.Újra Hoze írását közölném:

"Ez a nap évek óta a szomorúság napja. Az elmúlásé. Tudni véljük, hogy történik valami változás. Inkább nevezném ezt a napot ugyanis valódi szilveszternek, mint december 31-edikét. Egy új korszak kezdete. Az csak a naptári, ez pedig a pszichedelikus vonala. Ilyenkor mindig mindenki megváltozik egy kicsit. Mert jön az új tanév / a rákapcsolás a munkahelyen, jönnek az új tervek, és ilyenkor lehet igazán lelki vedlésen átmenni. Álmodunk. Változunk. Ámítunk. Egyszer talán belehalunk. Az idő vasfoga pedig bedarál.

Engem is elragad évről évre a végtelen, csak azon kapom magam, vagyok aki vagyok, nem változom. Minden évben meghalok, és újjá születek. De mindig ugyanúgy dob ki a sors engem. Nem tehetek róla, én ilyen vagyok, elveimből soha senkiért senkinek."

Igen,Hoze így van....az elveink mindig velünk lesznek míg  mi ragaszkodunk hozzájuk.Ahogy a szeretteink is.Márai után szabadon:

"Ha valakit szerettünk, úgy adhatunk neki örök életet, ha mindig szeretjük. Mert a házak leégnek, az emberek meghalnak, de a szeretet örökké él."

Boldog Új Tanévet Mindenkinek!!!!Mert az élet amúgyis folyamatos tanulás....

 



 

Címkék: élet tanulás suli tanévnyitó

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr591353690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása