Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

Gyász.....

2009.09.30. 22:42 | Azraelrabbit | Szólj hozzá!

Elvileg nem magamat kéne hibáztatnom érte.....legalábbis a barátaim szerint nem én vagyok a hunyó azért hogy idáig jutottunk."Én megtettem minden tőlem telhetőt,mosom kezeim mint Ponczius Pilátus"-takarózhatnék ezzel is....De nem,úgy érzem nem tettem meg mindent és most szánhatom-bánhatom.Késő bánat most már utánam a vízözön.

2009 nálam a "halálozások" éve volt.Meghalt számomra Kispatkány.Meghalt számomra Cecy-Lee.És ezévben másodszor is......meghalt Ő...............

Fáj méghozzá kibaszottul.A többiek válltig mondják:"Normális vagy te Nyuszietta hogy ezt az idiótát gyászolod immár négy éve???"Igen,négy éve.Ilyen hosszú ideig csak szeretett gyermekét tragikus körülmények közt elveszítő szülő gyászol.Egyesek szerint tényleg abnormális ez a gyász,márcsak azért is mert nem sokat volt velem,meg több rossz származott utána mint jó.Mennyiszer alámkavart,rontotta a hitelemet,keresztbetett nekem---ez mind tény.Az is tény,hogy én is sokat bosszúskodtam miatta,többnyire szidalmaztam elégszer,fújtam rá keményen(nem ok nélkül!)De könyörgöm az Istenre,csak én érthetem mennyi jót is kaptam Tőle......Igaz nem annyi jót mint amennyi rosszat,de azok a jók amiket kaptam Tőle,nekem nagyon sokat jelentenek.

Hát jöjjön most a Platóni védőbeszéd:

Ha Ő nincs:Nem írom meg a Mindörökké Pamelá-t.....

Ha Ő nincs:Akkor gyönyörű álmaim sincsenek....

Ha Ő nincs:Hitem és kitartásom sincs.......

Ha Ő nincs:Nem látom a színeket se............

Ha Ő nincs:Igaz szerelem sincs......

És mindez meghalt.Valami végleg eltörött bennem 2006-ban és most másodszor 2009-ben.Gyűlölöm a pénzt.Minden emiatt van.Mert annak a másiknak van,mert ő megteheti hogy magához láncolhatja.És ő ahhoz megy akinek több van,mint a koldus  kutyája,koncot vetnek utána és ugrik.......

Hát Isten veled.Úgy költözz el örökre az új cafkádhoz hogy tudd:Köszönöm azokat amiket négy év alatt kaptam Tőled....

 R.I.P.

 


 

Címkék: gyász fájdalom

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr61419535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása