Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

Amikor a sulykot elvetem...

2010.02.12. 17:41 | Azraelrabbit | Szólj hozzá!

Túl szigorú voltam...beismerem őszintén és férfiasan.Nagyon is elvetettem Arnolddal szemben a sulykot.Még akkoris fúr a lelkiismeret mikor tudom h úgyis csak kiröhögött a net másik végén mikor kiosztottam.Talán nem is őt kezdtem el alázni meg oltani ténylegesen hanem azt a férfitípust amelynek ő csupán egy képviselője.El kéne fogadnom hogy igenis van olyan hogy emberi gyengeség(ek).Senki se tökéletes.Se én,se ő,se valaki-bárki-akárki itt a földön.Mindannyiunknak megvannak a maga stiklije,kinek ez,kinek meg az.

Én például úgy rugdosom szét mások lelkivilágát hogy közben elfelejtem néha hogy nem én vagyok Isten h elítéljem őket.Mellesleg nekem is van elég vaj a fülem mögött chajjaj,bőven.Magyarán nem vagyok tökéletes.Csak hajszolom.Akarok teljesen perfekt lenni minden téren oszt mégis mindent elrontok.

Arról végképp nem tehet szegény Superciber hogy arra lett szocializálva hogy rúgjon bele mindenkibe aki úgymond "alulmarad a mai világ követelményeinek".Őt is szétcincálták lelkileg a nála "nagymenőbbek",aztán azoknak adja ugyanezt vissza akikről úgy gondolja hogy "szerencsétlen nyomorékok" akik úgyis megérdemlik.Arról viszont igenis tehet hogy nem megfelelő helyen jár ilyen téren.Mert én speciel nem tehetek arról hogy Józsi meg Mariska történetesen jól hátbatámadta.Nem nekem kell ezért megfizetni.Én se azon állok bosszút aki nem tehet róla hanem azon aki éppen tehet.Igaz amit Leonardnak szántam abból kapott Ciber is.Annyiban mindketten hasonlítanak hogy külső alapján ítélkeznek,számukra a nő egy státusszimbólum,legyen egy tipikus 40 kilós agyonsminkelt übertrendi topmodell,egy kirakatbaba akit lehet mutogatni a haveroknak h:"Idenézzetek kiscsírák hú de szupertuti csajom van,én vagyok a húdemenő vezérhím,gyere geci na ki ha én nem".Haarlemi négerek után szabadon,tipikus gettóeffektus,na.

Még ki is nőhetik keserves leckéknek köszönhetően amiket az élet előbbutóbb felad nekik.Nem akkora tragédia az effajta butaság egészen addig míg nem mi,alternatív fából faragottak vagyunk ennek áldozatai.Ez persze rajtunk is múlik,mennyire vagyunk hülyék vagy nem,utóbbi esetben mi is megtanuljuk a saját kárunkon a leckét,mert mi se voltunk okosak ha bedőltünk nekik.

Ezért bármennyire is fájdalmas tudatában kell legyünk a saját korlátainknak.Hogy én például más vagyok,tetszik vagy nem,a mai mércével mérve rút kiskacsa vagyok.Attól még lehetek hasznos tagja a társadalomnak,csak éppen disztingválnom kell egy pöppet.Attól még teljes értékű embernek tarthatom magam nyugodt szívvel.Elvégre is indigónak lenni még értékesebb ajándék Istentől mint szépnek és bájosnak lenni.Nem mindenki jön ide kész küldetéssel.Ennek szellemében meg kéne barátkoznom magammal és az egyéni utammal.Valamint nyitottnak és hálásnak lenni Istennek az életemért.Mert Isten akarta hogy legyek,csodálatos tervei vannak az életemmel.Méltónak kell lennem ehhez....

Ami Arnit illeti,nem annyira tragikus gyerek.Csak éppen szeret vetíteni mert ezt tanulta.De még változhat mert neki is vannak értékei,mégsem az az üresfejű "vezérhím".Csak érnie kell lelkileg és akkor jellem szempontjából is fejlődni fog.Jobb később mint soha....

 

Címkék: érzelem értelem karakter superciber

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr581752736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása