Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

A "Film" Forog Tovább--Háború A Myvipen---Nem Én Kezdtem :S

2009.10.01. 21:30 | Azraelrabbit | Szólj hozzá!

Mosom kezeim mint Ponczius Pilátus---bizonyám mert Isten lássa kicsi lelkem én az elmúlt 2 hónapban békében megvoltam,még akkoris ha sorsommal nem voltam kibékülve és forrongott a lelkem a júliusban elszenvedett igazságtalanság miatt.Mert az még szerintem a legbáránytermészetűbb embert is kihozza a sodrából már ha olyasvalakivel történik akit szeret,ami meg most következik az duplán.

Ezúttal az egyik közismert nickem miatt borult a bili.Az Azrael ugyebár mert egyeseknek tényleg én vagyok a halála ha beleguberálok a dolgaiba.Ez nem is szorul magyarázatra,csakhogy eme hangzatos nickre Degeci Sámán Saul is vevő minekutána mikor gellert kap az agya,kitalálja hogy a benne lévő démonpanzió egyik "lakója" nem más mint Azrael,a halál angyala.Úgy hívják a betegséget hogy szkizofrénia,gyengébbek kedvéért tudathasadásos elmezavar.Az hogy miket produkál ilyenkor nem írom le,nem piszkítom vele be a blogom.

Mindenesetre ez az elmebaj elég "casus belli",vagyis ürügy arra hogy Degeciék ismételten kikezdjék szerénységem.De hát Istenem,unatkoznak,legalább csinálnának valami értelmeset.Álmodj királylány,ők és az értelem...

Ma ez a kedves levélke jött(ami tegnap is) a luvnyatehénkétől:

"Szia nyuszietta. :)
Én a helyedben nem írnám ki az első nevet. Csak egy kis segítséget nyújtok. ^^ Tudod, én ilyen jó lelkű leányka vagyok. :)
Sámán pici cicája azaz újgazdag picsa"

Na erre varjunk gombot.Minekutána levontam azon konzekvenciát hogy egyesek pofátlansága legalább annyira végtelen mint a jellemtelenségük és aljasságuk,nem voltam rest én se egy kis provokációra.Fölraktam egynéhány azraeles művészfotót,Janka pedig alákommentelt hogy igen-igen semmi kétség,jól válaszottam a nickem,mert az újgazdag picsák valóban tarthatnak tőlem.Már amelyik provokál ehe-ehe....

Mindenesetre ez kiveri jól a biztosítékot Degeciéknél számításaim szerint.....

 

Címkék: myvip háború bazdmeg sámán ellenség tehénluvnya azrael

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr981421675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása