Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

A "Film" Forog Tovább:Quo Vadis Domine?Bosszúhadjárat Pro És Kontra

2009.10.04. 21:25 | Azraelrabbit | 2 komment

Na igen jellemző,most se csalódtam magamban.Akinél a hülyeség szorgalommal és kitartással párosul az nem más mint szerény személyem.Nem létezik hogy feladjam ezt a régesrég elveszett harcot.Újra és újra "gellert" kapok a folytatáshoz.

A "Gyász" című poszttal ismételten megkíséreltem lezárni a történetet.Ma viszont rám igen jellemző módon meggondolom a dolgot és úgy döntök,folytatom.Miért ne?Próba=cseresznye.A remény hal meg utoljára.Csakhogy több,jórészt erkölcsi dilemmám is van ezügyben.

Nos úton-útfélen hirdetem az igét,hogy senki ne kívánjon keresztülmenni ugyanazon mint én 2006-ban.Télleg ne akarjátok csajok,Erdély Hazára esküszöm hogy nem köszönitek meg.Viszont kedveseim,szart keverni,mint tudjuk a lehető legrandább dolgok egyike,esküdt ellensége vagyok az áskálódásnak.Már ha az alább következő tervem az lenne.Embere és erkölcsi törvénye válogatja,hogy annak minősül-e,és bocsássa meg a Jóisten de a mai anómiás fővárosi állapotok kellős közepén mikor több norma is üti egymást hiába vagyok eléggé tájékozott és lelkiismeretes,engedtessék meg,nem tudom még hogy-mi-merre-hány méter,vagyis szarkeverésbe fogok vagy megmentésbe?

A sztori már lerágott csont de azért még megér egy misét:Drága örökzöld exem,kinek annyi virágnyelvi kifejezője van,hogy lassan már a blog.hu-s címketárral vetekszik,kifogott megint egy újgazdag elitmanöken szépséget,akihez hozzáköltözhet és kitartatja magát,minekutána a munka mindig is büdös volt neki.Na mondjak má valami újat is ne csak azt amit má' ezeréve tudunk:úgy néz ki hogy új hősnőnk nem az a beképzelt,finnyás,elkényeztetett,nyafka, a szépségére és előkelő helyzetére nagyon is büszke "fujnemállokveledszóbamertrandavagyésszegény" meg a már szintén klasszikus "nemrontomarönomémveledteszerencsétlennyomoréksenkiházi"-hozzáállású királylány.Mert hátha olyan mint gyerekkorom nagy kedvence,a Kisasszonyka,aki mindig az elesetteket pártolta úrilány létére,mindig kiállt az igazságért és aki sokáig példaképem volt és inspirálóan hatott jó példája egyéniségem kibontakozásában.

Akkor viszont nem érdemli meg hogy szeretett LudasMatyink új áldozatává váljék.Ez esetben meg kéne menteni attól hogy kihasználódjék ugyanúgy,mint mi exbarátnők népes(!)tábora.És itt jön a nagy hamleti-dilemma:tehetem-e vagy sem?

PRO:TEHETEM MERT

1.Az tényleg überdurva amit velem csinált,nehogy má' azt a szegény lányt is ugyanúgy kihasználja mint engem meg a többieket.Senki nem érdemli meg ezt voltaképpen.

2."Aki nem dolgozik,ne is egyék"--nehogymá jóljárjon az az ingyenélő.

3.In Memoriam RockTalálka,ugyebár ehe-ehe.Amikoris hirtelennagy lelkesedéstől vezérelve mindennap a szebb jövőben reménykedve igyekeztem összeszedni magam hogy induló új párkapcsolatomhoz méltó lehessek erreföl nem fölregel és beleköp a levesembe?Ha neki szabad volt elhajtani mellőlem a pasit,nekem is szabad legyen má' elhajtani mellőle az aktuális menyasszonyát.Nemdebár?Ő aztán nem szarozott sokat azon hogy megteheti-e vagy se,szabad neki-e vagy se.És egész nyugodtan aludt utána.De ez ő,én meg én vagyok,én végiggondolom hogy sérti e a jóérzés és igazságos eljárás törvényét,a fair-playt.

4.Isten nem ver furkósbottal hanem Nyusziettával,neki meg én kellek Istenverés gyanánt.Úgyis én vagyok az ő rossz lelkiismerete amelyet el akar mindig hallgattatni.Hát most megbosszulja magát.

5.A "Kisasszonyka" még nem ismeri Őt,ergo honnan tudja kivel áll szemben?Valakinek fel kell rá hívnia a figyelmet.

KONTRA:NEM TEHETEM MERT

1.Nem az én tisztem,ne vegyem át Isten helyét hogy eldöntöm kinek milyen sors a jó és kinek milyen jutalom/vagy büntetés dukál.Bízzuk Istenre,ő a természet-törvény segítségével úgyis kiegyensúlyozza a dolgokat.

2.A "Kisasszonyka" megérdemli,mert felvállalta,megbízik benne,ergo a felelősség is őt terheli,ha pofáraesik ő a hibás mert minek jött vele össze?Aki ezt vállalja,megérdemli jó magyar mentalitás szerint.

3.Ez önmagában kimeríti az "elfogadhatatlan kakakavarás" fogalmát.Édeskisnyuszi-pofival tönkrevágom mások párkapcsolatát--ne csodálkozzam hogy a közvélemény áspis kígyónak kiáltott ki,egy valamirevaló társaság joggal közösít ki minekutána jellemtelen,szarkeverő,áskálódó irigy kutya hírében állok(hála ennek a drága exemnek és a pereputtyának),ezek után mégjobban aláásom magam ha visszájára sül el.

Tehát nem tudom hogy merre.Lépek vagy sem?


 

Címkék: dilemma szappanopera szarkeverés kisasszonyka

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr721427741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inismona 2009.10.04. 22:30:02

Hát én sem igazán tud mit tennék....a pro és kontra is bejön.na de.ha valakit szeretsz,akkor nem az a legfontosabb h boldog legyen?de ez csak az én véleményem.Amúgy a Tövismadarak tartalma nagyon megfogott.Olvasása közben még a hideg is kirázott.Nagyon ott van:)

Azraelrabbit · http://azraelnyuszinaploja.blog.hu 2009.10.04. 22:38:25

@Inismona: Hugi...itt most nem a boldogságról van szó mert az egy állapot és az csak ideig óráig tart.Hanem hogy valaki hátha megjárja ugyanazt a poklot mint én....

Mellesleg én nem a tipikus mai magyar "leszarom-mentalitás "vagyok hogy na dögöljön meg a szomszéd tehene is etc.
süti beállítások módosítása