Egy Vérnyúl Gondolatai--Azrael Naplója

Üdv a Rettenetes Vérnyúlasszony szerény tanyáján.Rólam szól,az életszemléletem,ahogy látom én a történéseket nálam és máshol.Nyugodtan nézelődhetsz,olvashatsz.Egyet viszont ne feledj:ez az én blogom.Véleményedet kulturált hangnemben,szitkozódás-átkozódás-káromkodás-mentesen fejtsd ki.Ha erre nem vagy képes,hanyagold az oldalt.Ha nem tetszik el lehet menni,senki sem szögez pisztolyt a fejedhez hogy olvasd.Remélem aki hosszabb időre idelátogat jól fogja magát érezni.

Utolsó kommentek

Linkblog

Címkék

18 (1) 2009 (1) 2010 (1) a (1) ábránd (2) adóbevallás (1) ágoston (1) ajánló (2) ákos (2) alaszka (1) alatt (1) alvin (5) amorphis (1) andi (1) anti valentin (1) aphroditeschild (2) átkos (1) aurora (1) ave (1) azrael (1) balzac (1) banya (1) barát (1) barátság (2) bazdmeg (8) beatrice (1) blanka (1) blog (2) bölcsesség (2) borharapó (1) bosszú (2) búcsú (1) búék (1) buli (2) camus (1) catullus (1) cink (1) csalódás (1) csillagok (1) dal (1) debrecen (1) december (1) diák (1) diderot (1) dilemma (3) dinamit (1) distance (1) döglött (1) döntés (1) dreco (1) edda (1) egyedül (1) egyház (1) einstein (1) éjfél (2) éjszakák (1) elbaszott (1) elég (1) élet (6) ellenség (10) elmebeteg (1) élménybeszámoló (2) elmúlt (1) ember (1) emlék (3) én (1) éppen (1) értelem (1) érzelem (2) esély (1) évvége (1) ezvan (1) fable (1) fájdalom (5) falnak (1) fehér (1) fejjel (1) férfi (1) film (1) filozófia (1) filter (2) fiúk (1) fogadom (1) furry (2) gáz (1) gondolat (1) goth (2) gyász (4) gyerekek (1) gyűlöllek (1) gyűlölök (1) háború (1) hadüzenet (1) halloween (1) hattyúdal (1) házibuli (1) hétvége (2) holló (1) hülyeség (3) icefox (1) idézet (15) igazság (2) íjászat (1) illés (1) ingyenélés (1) írtam (1) isten (2) izaura (1) janka (1) január (1) jégszív (1) jellemtelenség (1) jeremy (1) jézus (1) jókai (1) karácsony (2) karakter (1) karinthy (1) katolikus (1) kedvenc (1) kép (2) kereszténység (1) ketrecben (1) kibékülés (1) kirándulás (1) kisasszonyka (1) kitartás (1) kockázat (1) köcsög (2) költőm (1) kundera (1) legalja (2) lelkiismeret (1) leó (1) leszarom (1) ludovika (1) magány (4) majom (1) márai (1) marhaság (3) mások (1) megbecsülés (1) megcsalás (1) meggie (1) metallica (1) miért (1) mikulás (1) mocskolódás (1) módra (1) munka (1) myvip (1) napiszar (1) naplemente (1) nem (1) nigger (1) (1) nosztalgia (3) nyár (1) nyári (1) nyomorék (2) nyuszi (1) önkritika (1) önmegvalósítás (1) ötöslottó (1) pamela (2) párduc (1) picture (1) poén (6) pokolgép (2) prognózis (2) pszichedelikus (1) ralph (1) rég (1) regény (2) remény (1) rockerek.hu (1) rockersrác (1) rögeszme (1) rossz (1) rózsa (1) sámán (3) sinistre (1) skidrow (1) sonata (1) sorozat (1) suli (3) superciber (1) suttyó (1) szakítás (3) szappanopera (2) szar (1) szarkeverés (3) szavak (1) székesfehérvár (1) szemétség (1) szemetszemért (1) szenvedés (3) szeptemberfeszt (1) szerelem (13) szeretek (1) szeretet (1) szevasz (1) sziget (1) szilveszter (2) szolnok (1) szomorú (2) szórakozás (2) születése (1) tanár (1) tanévnyitó (2) tanulás (1) társaság (1) tehénluvnya (2) tél (2) telefonbetyár (2) tépettmadár (1) természet (1) tesco (1) tettek (1) tinédzser (1) tökfej (1) tövismadarak (1) tragédia (1) ünnep (1) utazás (1) valentin (1) vallás (2) várakozok (1) város (1) vasárnap (1) vége (2) végre (1) vélemény (1) véletlen (1) vérnyúl (1) vers (2) vicc (5) világvégére (1) vita (1) volt (1) westend (1) zaklatás (1) zászló (1) zene (17) zorán (1) Címkefelhő

Talán apácának álltam?O_o

2009.11.18. 18:22 | Azraelrabbit | Szólj hozzá!

Mostanában nem töröm magam össze nagyon azon,hogy valakit találjak.Hát ha így megy ez továbbra is,akkor a boldog párkapcsolat fogalma nálam az elérhetetlen álmok világába repül.Egyszerűen ha ott van egy gyönyörű pasi a közelemben,inkább igyekszem elhúzni a belem,semminthogy kezdeményezzek.Pedig 4-5 évvel ezelőtt nem sokat szaroztam ha lehetőség adódott...azóta jócskán inába szállt a bátorságom.Hisz annyi gyönyörű előkelő gótik szépség van,semmi pofám velük versenyezni.Tudnom kell hol a helyem és mit engedhetek meg magamnak.Meg aztán inkább vagyok egyedül mint egy olyannal aki nekem se felel meg.Csak azért hogy legyen valakim,nem szedek össze senkit.Úgyse fogom szeretni.Tehát inkább egyedül maradok és megvárok egy arra érdemeset.....

Csak közben mostanság be-be találnak ezek a szerencsétlen fogyatékos idióta nyomorékok akik már kétségbeesetten keresnek maguk mellé valakit ezért a telefonálgatástól,levélírogatástól se riadnak vissza.Ha én nem adom magam össze valamelyikükkel akkor keressek nekik valaki igénytelen hülyét aki képes velük összejönni.Hát sajnos vagy nem rossz  helyre jöttek mert én nem vagyok kedvesnővér hogy megsajnáljam és pátyolgassam őket.Nem vagyok én irgalmas Teréz-Anya és már nem a szocmunkás szakra járok.Sajnálom,ez van.De míg oda jártam se jöttem össze akárkivel.

Emellett nem érzem mostanság fontosnak hogy mindenáron találjak valakit.Majd eljön az akinek RÁM van szüksége és nekem is RÁ.Enélkül nem működik.És bocsánat de annyiszor estem pofára hogy egy darabig nem kockázatom összetöretni azt a jéggé fagyott nemlétező szívemet.Nem érzem magam késznek egy új kapcsolatra.Degeci Sámán Sault se léptem még meg ahogy bánt velem.Idő kell nekem.Az idő majd megoldja ezt is mint annyi mindent.Csak egyvalaki láttán gyúlna fel a láng újra szívemben.....és az a "nemmondomkianevétittmost"-exem.De annyi esélye van hogy most visszajön hogy ennyi erővel Jyrki69-ről is reménykedhetek.....

"Jégből vagyok,talán fel se olvadok.Hát nyújtsd két kezed,olvaszd fel jégszívemet...."

Egyvalakinek szól ez a dalszövegrészlet.

Címkék: magány egyedül jégszív

A bejegyzés trackback címe:

https://azraelnyuszinaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr891534879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása